اطلاعات بهینه سازی موتورهای جستجو برای جلب توجه به وب سایت شما
در این وبلاگ می توانید علم و دانش خودتان را در سئو بالا ببرید
اطلاعات بهینه سازی موتورهای جستجو برای جلب توجه به وب سایت شما
نوشته شده توسط Sanaz در ساعت 23:43

درک تکنیک های سئو برای بسیاری از مردم می تواند سخت باشد. عوامل متعددی وجود دارد که به تضمین موفقیت شما کمک می کند. این مقاله قصد دارد موارد مهمی را که واقعاً به شما کمک می کند تا بدانید را شرح می دهد.

 

تبلیغات اضافی معمولاً رتبه موتورهای جستجو را افزایش نمی دهد.

 برای اطلاع از انواع موتور جستجو می توانید به سایت الهام کشاورز مراجعه کنید

 

 

هنگام طراحی وب سایت خود، به خاطر داشته باشید که عنکبوت های موتورهای جستجو نمی توانند زبان پویا و نام های شناسه جلسه مانند /page_id=59 را رمزگشایی کنند. این امر پیدا کردن وب سایت شما را برای موتورهای جستجو سخت تر می کند، بنابراین مراقب باشید و نام های مرتبط را برای همه URL های خود ایجاد کنید.

کاربران وقت خود را در یک سایت نمی‌گذرانند مگر اینکه بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند، بنابراین محتوا پادشاه است.

 

کلمات کلیدی را در URL صفحه خود قرار دهید.

هرچه می توانید در مورد مزایای مختلف رسانه های اجتماعی رایگان و اینکه چگونه می تواند برای برنامه ریزی سئوی شما مفید باشد بیاموزید. علاوه بر توییتر و فیس بوک، سایت های زیادی وجود دارد. بسیاری از سایت های تخصصی رسانه های اجتماعی وجود دارند که ممکن است در جایگاه شما قرار بگیرند. به سایت های مرتبط بپیوندید و از آنها برای کمک به تبلیغ پیشنهادات خود استفاده کنید.

 

ضروری است که به طور منظم محتوای جدید را در وب سایت خود اضافه کنید. وب سایت هایی با محتوای جدید برای خزنده های وب جذاب تر از آنهایی هستند که به سختی سایت خود را به روز می کنند. سایت‌هایی که محتوای جدید بیشتری دارند، رتبه بالاتری دارند.

 

از محصولاتی مانند adwords یا AdBrite استفاده کنید. سئوی DIY ممکن است همیشه باعث جهش در رتبه بندی مورد نظر شما نشود. این تبلیغات واقعا به افزایش ترافیک شما کمک می کند. استفاده از یک محصول تبلیغاتی از موتورهای جستجو برای تبلیغات می تواند امتیاز بزرگی برای سایت شما باشد.

 

تگ عنوان چیزی است که تمرکز اصلی شما بر آن است. تگ عنوان شما یکی از اولین چیزهایی است که بازدیدکنندگان هنگام ورود به وب سایت شما می بینند. باید توصیف خوبی از محتوایی باشد که در وب سایت شما قرار دارد و حاوی کلمات کلیدی مرتبط با کلمات کلیدی باشد.

 

باید به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو به تگ های alt شاخص توجه می کنند، این باعث بهبود رتبه صفحه شما می شود.

 

زمانی که خواندن و درک مطالب شما آسان است، مطمئن شوید که برای خوانندگان انسانی بنویسید. در حالی که شما باید کلمات کلیدی مهمی را که ربات‌ها به دنبال آن هستند بگنجانید، اما آن‌ها نیستند که خرید می‌کنند و انسان‌ها خرید می‌کنند. شما باید کاری کنید که سایت شما همیشه قابل خواندن باشد. اگر اینطور نباشد شکست خواهید خورد.

 

اگر در هاست اشتراکی هستید، مطمئن شوید که هیچ یک از سایت های دیگر روی سرور ممنوع نشده است. اگر پروکسی خود را با سایتی به اشتراک بگذارید که به دلیل ارسال هرزنامه یا سایر فعالیت های کلاهبرداری ممنوع شده است، تأثیر منفی بر رتبه بندی موتور جستجوی شما خواهد داشت یا در برخی موارد اصلاً ایندکس نمی شود.

 

بهینه سازی موتور جستجو مستلزم زمان و ثبات است. طبیعی است که پس از تلاش زیاد برای استراتژی سئوی خود، انتظار داشته باشید که نتایج سریعی را مشاهده کنید. شما باید به خاطر داشته باشید که ایجاد یک حضور مستحکم در وب به صورت آنلاین نیاز به فداکاری و زمان دارد.

 

موتورهای جستجو می دانند که از تاکتیک های بهینه سازی موتور جستجو کلاه سیاه استفاده می کنند. مطمئن شوید که از لحاظ اخلاقی بهینه سازی موتور جستجوی خود را اصلاح کنید!

 

تمام تکنیک هایی را در نظر بگیرید که به دریافت لینک به سایت شما کمک می کند، مانند مقاله نویسی، انتشارات مطبوعاتی، انجمن های پیام، وبلاگ ها و ارسال های دایرکتوری.

 

اطمینان حاصل کنید که سرور شرکت میزبان خود را به گونه ای پیکربندی کنید که از نظر حساسیت به حروف بزرگ و کوچک در URL ها حساس باشد.

استفاده از کلمات کلیدی در ساختار و محتوای شما همچنان رتبه شما را در موتورهای جستجوی غیر از گوگل یا یاهو می دهد.

 

شما همیشه باید از عبارات کلیدی برای همه لینک های مرتبط با سایت خود و همچنین آنهایی که قبلاً در آنجا هستند استفاده کنید. موتورهای جستجو با استفاده از این به طور مثبت رتبه سایت شما را تغییر می دهند. شما باید زمانی را اختصاص دهید که از طریق سایت شما از لینک های داخلی استفاده کنید که از لینک های کلمه کلیدی استفاده می کنند.

 

به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما در مورد فوتبال است، مطالبی در مورد کارت های تجارت بسکتبال، بازیکنان و حتی بررسی کفش های بسکتبال مختلف قرار دهید. اگر طیف گسترده ای از محتوای مرتبط با جایگاه های خود را ارائه می دهید، متوجه خواهید شد که مشتریان هدف شما سایت شما را در نتایج جستجو خواهند دید.

 

این به شما کمک می کند تا موتورهای جستجوی خود را ارتقا دهید. توضیحات متا به عنوان فراخوان برای اقدام عمل می کنند، زیرا در زیر لینک وب سایت در اکثر موتورهای جستجو ظاهر می شوند. برخی از سیستم های مدیریت محتوا به شما این فرصت را می دهند تا توضیحات متا را برای هر یک از سایت های خود تنظیم کنید.

 

برای اینکه همه چیز را بیشتر به هم پیوند دهید، باید نام شرکت خود را در انتهای لینک عنوان نیز وارد کنید. مردم احتمالاً شرکت شما را با نام جستجو نمی کنند مگر اینکه واقعاً شناخته شده باشد.

 

موارد خاصی وجود دارد که می توانید به جستجوی دوستانه سایت شما کمک کنید. به خاطر داشته باشید که شما باید وب سایتی داشته باشید که برای بازدیدکنندگان و نرم افزار موتور جستجو ظاهر خوبی داشته باشد. متن شما باید با فونت هایی با اندازه استاندارد که به راحتی خوانده می شوند، آسان باشد. اینها تنها چند راه برای برجسته کردن سایت شما هستند.

 

از تکنیک های سئو برای به دست آوردن ترافیک و دید بیشتر برای ترافیک وب سایت خود استفاده کنید. هدف ایده آل باید کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجوی رایگان باشد: در این صورت شما یک جریان مداوم از ترافیک هدفمند رایگان خواهید داشت. می‌توانید از موتورهای PPC یا موتورهای «پرداخت به ازای کلیک» استفاده کنید تا فهرست‌های خود را سریع‌تر ارسال کنید. این چیزی است که شما به طور مداوم انجام می دهید. باید پاسخ ها را زیر نظر داشته باشید و در صورت لزوم پیشنهاد خود را بررسی کنید.

 

حتما نام وب سایت خود را بنویسید تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را شناسایی و استفاده کنند. می‌توانید نام کسب‌وکارتان را در عنوان بنر خود وارد کنید، اما اگر تصویر پس‌زمینه دارید، حتماً کلمات کلیدی را در عنوان آن حذف کنید.

 

شما باید فیدهای Really Simple Syndication (RSS) را وارد کنید که مستقیماً به محتوای موجود در وب سایت شما مربوط می شود. به روز رسانی فید RSS به عنوان محتوای جدید محاسبه می شود. اگر نمی توانید یک فید خوب برای وب سایت خود پیدا کنید، خود را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که افراد در فید RSS شما نیز مشترک می شوند.

 

بسیاری از عوامل مختلف منجر به سئو می شوند، بنابراین ایده ها و توصیه های فراوانی وجود دارد که می توانید در مورد موفقیت پیدا کنید. استفاده از این نکات به شما در سئو کمک می کند و سایت شما را موفق می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: